۱۳۹۱ فروردین ۵, شنبه

هدید به عملیات خرابکارانه (تروریستی ) علیه غرب توسط سایت وابسته به سپاه


خبرگزاری حکومتی امنیتی فارس وابسته به سپاه پاسداران: پاسخ به تهدیدات غرب پیچیده‌تر از حملات به سفارت‌ اسرائیل در هند و تایلند خواهد بود
خبرگزاری حکومتی امنیتی فارس اعلام کرد جمهوری اسلامی به «تهدیدات» غرب پاسخ «عملی» خواهد داد که «پیچیدگی و شدت ضرب این حملات از ضربات ناشیانه» به سفارت اسرائیل در هند و تایلند بیشتر است.
به گزارش دیگربان، بهمن ماه سال ۱۳۹۰ سفارت‌خانه‌های اسرائیل در هند و تایلند مورد حمله قرار گرفتند که اسرائیل و مقام‌های این دو کشور٬ جمهوری اسلامی را به دست داشتن در این حملات متهم می‌کنند.
در جریان این انفجار‌ها چند ایرانی بازداشت شده‌اند که تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد و ایران نیز اعلام کرده در این حملات هیچ نقشی نداشته است.
این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران روز شنبه (پنجم فروردین) در یادداشتی با عنوان «جنگ مخفی غرب علیه برنامه هسته‌ای ایران دیگر بی‌پاسخ نمی‌ماند» این هشدار را به کشور‌های غربی داده است.
خبرگزاری فارس نوشته که جمهوری اسلامی پس از سخنرانی اول فروردین علی خامنه‌ای در مشهد٬ راهبرد «پاسخ عملی» به تهدیدات غرب در سطوح مختلف از جمله عملیات‌ خرابکارانه را در پیش خواهد گرفت.
این خبرگزاری اضافه کرده که جمهوری اسلامی در حال تحمل «یک جنگ تمام عیار مخفی علیه برنامه هسته‌ای خود است» و سکوت جمهوری اسلامی در این زمینه همیشگی نیست.
علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین خود در مشهد گفت: «ما در‌‌‌ همان سطحی که دشمن {آمریکا و اسرائیل} حمله کند به آن‌ها حمله خواهیم کرد
این اظهارات رهبر جمهوری اسلامی در خصوص احتمال بروز جنگ علیه جمهوری اسلامی آن‌هم در نخستین روز از سال جدید خورشیدی در سال‌های اخیر کم‌سابقه بوده است.
آمریکا و اسرائیل سال‌هاست از گزینه نظامی نیز به عنوان یکی از راه‌کار‌ها برای توقف برنامه‌ هسته‌ای جمهوری اسلامی سخن می‌گویند و مقام‌های جمهوری اسلامی هم در مقابل گفته‌اند پاسخ هر گونه حمله‌ای را خواهند داد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر