۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

"اقای خاتمی" اگر دروغ کنتور می انداخت، کنتورشما وسران نظام میترکید.



درود بردوستان. (به نام خداوند جان وخرد  کزین برتر اندیشه برنگزرد)
اصولا، من هر جمعه برای شنیدن، خطبه های نمازجمعه جمهوری اسلامی پای رادیو هستم. مخصوصا وقتی "اقای سید احمدخاتمی"، چون ایشان را فردی موذی، وقالتاق درصحبت کردن میدانم. ایشان در خطبه های اول خود، زمینه سازی برای خطبه دوم خود میکند. امروز ایشان باز درنماز جمعه امدند وحرفهای دروغ خود را به خورد، جماعت، بادمجان دوره قاپچینهای نظام دادند. من به تکه هایی از سخنان ایشان اشاره میکنم.
1)آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در سخنان خود : به ایام دهه مبارک فجر اشاره و اضافه کرد: پس از ۵۷ سال دین‌ستیزی، خداوند نور را به این ملت عنایت کرد. از این رو باید با برگزاری باشکوه مبارک دهه فجر قدردان این نعمت بزرگ باشیم. آیت‌الله خاتمی بر همین اساس به وظیفه رسانه‌های مکتوب و صدا و سیما اشاره کرد که باید ۵۷ سال سیاه وجود رژیم جنایتکار پهلوی را برای نسل دوم و سوم انقلاب نشان دهند و خدمات جمهوری اسلامی ایران را به تصویر بکشند.
2)  امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود به تحریم خرید نفت از سوی اتحادیه اروپا اشاره و تصریح کرد: در این زمینه ۷ نکته وجود دارد؛ نکته اول اینکه این موضوع تازگی ندارد و آنها شق‌القمر نکردند. آیت‌الله خاتمی بر همین اساس به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در شرایط شعب ابیطالب نیستیم بلکه در زمان بدر قرار داریم، گفت: زمانی که دنیا علیه ما جنگ احزاب به راه انداخته ما همچنان که در جنگ بدر ۳۱۳ نفر بر هزار نفر غلبه کردند به یاری خداوند پیروز خواهیم شد.

3) امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تحریم در کشور ما بی‌سابقه نیست، یادآور شد: از اول انقلاب تاکنون تحریم‌ها علیه کشور ما صورت گرفته و دارای شدت و ضعف بوده است.  وی با تاکید بر اینکه کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا به شرکت‌های آمریکایی این هشدار را داده بود که اگر بیش از ۲۰ میلیون دلار در رابطه با نفت ایران سرمایه‌گذاری کنند، تحریم می‌شوند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به این سخنان بها نداد و آن شرکت‌های آمریکایی نیز بیش از ۲۰ میلیون دلار با ایران سرمایه‌گذاری کردند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

4) آیت‌الله خاتمی سومین مسئله در خصوص تحریم نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا را اینگونه عنوان کرد که از ویژگی‌های انقلاب اسلامی فرصت‌سازی است؛ از دل تحریم‌های بیش از ۳۰ سال پیشرفت‌های خیره‌کننده هسته‌ای بیرون آمد.  امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امیدواریم همین تحریم‌ها سبب شود ملت ما به سمت اقتصاد منهای نفت خیز بردارد و این امر مهم توسط مردم محقق خواهد شد اما راهش این است که به تولید بها داده شود.
5) آیت‌الله خاتمی نکته دیگر در این زمینه را این دانست که این تحریم‌ها هزینه استقلال است و گفت:‌ ملتی که می‌خواهد سربلند باشد و آقابالاسر نداشته باشد، باید هزینه بپردازد. ملت ما ۳۲ سال است که برای انقلاب هزینه می‌دهد و در این زمینه نیز دشمن را به زیر خواهد کشید.
6) آیت‌الله خاتمی اظهار داشت: آنچه در این قصه بسیار خنده‌دار است، بازیگری عربستان است؛ این کشور می‌گوید ما نیازهای نفتی اروپایی‌ها را تأمین می‌کنیم که باید در جواب آنها گفت، اولا شما عرضه این کار را ندارید،‌ ثانیا ملت‌های بیدار شده منطقه شما را به روز سیاه می‌نشانند و تنها پرونده سیاهی را بر پرونده‌های خود می‌افزایید.
7) خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه اوباما در سخنرانی اخیر خود فضولی‌های زیادی کرده است، گفت: اوباما گفته ما ایران را منزوی می‌کنیم و مطمئن باشید جلوی اتمی شدن آن را خواهیم گرفت.  جواب این است که شما منزوی شده‌اید چرا فرار رو به جلو می‌کنید. شما منزوی شدید.
8)  وی به ۵ عامل مؤثر در گرانی دلار در کشورمان اشاره کرد و گفت: جنگ روانی دشمن و فضای رسانه‌ای در پی تحریم نفت، فراوانی حجم نقدینگی در دست مردم، سوءاستفاده دلال‌ها، تحلیل نادرست در عرصه اقتصاد و سیاه‌نمایی اقتصاد کشور از جمله این عوامل است. آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه برخی به گونه‌ای اوضاع کشور را ترسیم می‌کردند که کشور دچار ورشکستگی شده است، این ادعاها خلاف واقع و ذخیره ارزی ما بسیار مناسب است. خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه ۱۰ درصد واردات به کشور کم شده و وضعیت صادرات غیر نفتی مطلوب است، اظهار داشت: این سیاه‌نمایی‌ها خلاف واقع بوده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

1) "اقای سید احمد خاتمی" زمان شاه در مساجد بسته بود ویا جلو روضه خواندن شما گرفته میشد؟  واین نوری که خداوند به مردم عنایت کرده نگفتید کدام نور است؟ اگر نظام جمهوری اسلامی را میگویید انقدر نورش زیاد بود که چشم صاحبانش را کور کرده! شما زحمت نکشید صدا وسیما هرسال دروغ وراست را جمع میکند وبه خورد این ملت میدهد. اما افسوس که رنج بیهوده میبرید، چون کسی باور نمیکند.
2) "اقای خاتمی" تحریمات تازه گی ندارد اما، این تحریمات نفت وبانک مرکزی را هدف گرفته، وبا تحریمات دیگر فرق میکند. اقای خاتمی ، شعب ابی طالب را رها کنیم . اقای خامنه ایی نفرمودند. در اصل حجر زندگی میکنیم؟ کدام جنگ بدر؟ شما شرایط زندگی کنونی دنیا را با 1400سال قبل اشتباه گرفتید. 32سال است شما وعوامل شما از پیروزشدن سخن میگویند. اما جز فلاکت چیزی برای مردم نداشتید.
3) اقای خاتمی در دوران کیلینتون، سرمایه گذاری بالاتر از 20میلیون دلار، برای شرکتها تحریم به همراه میاورد. با ان تحریمات،کار بجایی رسید که صنعت نفت وگاز ایران، به افت فشار وفرسوده شدن تجهیزات، صنایع نفت وگاز انجامید. ایندفعه خریدومعامله نیز محروم هستید چه میکنید؟ سختس ان برشما نیست که شعار ایستاده گی میدهید . این مردم هستند، که تاوان بی کفایتی شما را میدهند.
4) "اقای خاتمی" شما چگونه از تحریمات به انرژی هسته ایی دست یافتید؟ با باج دادن به چین ، کره شمالی وروسیه و....هنوز دست شما پیش روسیه برای نگهداری وراه اندازی نیروگاه بوشهر، دراز است. دریای مازندران را بخاطر بی کفایتی به روسیه بخشیدید. موشکهای اس300 را نه پولشان را میدهند، نه موشکها را و......... به کدام پیشرفت رسیدید؟ پیشرفت درخفت؟
5) اقای خاتمی با این، تحریمات به کدام استقلال رسیدید؟ صنایع دفاعی خود را از روسیه میخرید. وبازار اقتصادی ما دست چین است. کشوری که روزی صنعت فرش،کفش، نساجی و... ان دردنیا معروف بود الان جزورشکستگی چیزی از انهمه صنایع نمانده. این استقلال را میگویید؟ این استقلال صدرحمت به خاری!
6) "اقای خاتمی" مطمئن باشید عربستان میتواند جایگزین نفت شما را تهیه کند. ودست شما بیشترازحکام عربستان درخون است. وپرونده شما سیاه تر. وخنده دار تر ازحکام عربستان، شما هستید. که خود را به کوری وکری زدید.
7)" اقای خاتمی" کاش بخاطر اینکه نشان دهید، شما دروغگو نیستید واوباما دروغ گفته. تعداد کشورهایی که باشما رفت وامد، دارند میگفتید وخیر ان کشورها را برای ایران، برمی شمردید. وتعداد کشورهای دور امریکا را هم برمی شمردید، ونشان میدادید که امریکا درانزوا است.
8) "اقای خاتمی" درباره گرانی دلار 5 عامل را مثال زدید . اما دلیل اول ان اصل کاری است. البته، بدون جنگ روانی واقعیتی که ملموس است. نفت ایران تحریم شده.وپول خریدوفروش نفت با دلار است. پس دروغ نگویید. و اقای خاتمی کدام کشورها هستند که برای خرید نفت ایران، منتظر هستند واستقبال میکنند. "اقای خاتمی اگر دروغ کنتور می انداخت، کنتورشما وسران نظام میترکید.
زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران
نویسنده (ستار)









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر