۱۳۹۱ خرداد ۴, پنجشنبه

"آقای حسین رونقی"، من شرمنده هستم! اما این احزاب به خواب رفته را نمیدانم!


این بارمطلبم رادرباره وضعیت وخیم زندانی سیاسی، آقای حسین رونقی" می نویسم هرچندکه دفعات قبل هم از ایشان یادکردم. اما این بار نه تنها به خاطر اعلام وضعیت وخیم حال ایشان!  بلکه به خاطر درخواست وکمک از همه انسان های ازاده،  بر روی زمین جهت اطلاع رسانی ، و فشارآوردن برنهادهای حقوق بشری جهت نجات جان یک جوان است که به خاطر دفاع ار حق و حقیقت، نظام جمهوری اسلامی، کلیه های او را در زیر شکنجه معیوب کرد، و سپس بعداز بارها عمل جراحی و گرفتن هزینه سنگین این عمل های جراحی از خانواده ایشان، بدون گذراندن دوران نقاهت در بیمارستان او را به زندان بازگرداند، این زندانی جوان بعدازدو سال عذاب یک کلیه خود را به طور کامل از دست داده و کلیه دیگر وی20٪از کار افتاده و عفونت سرتاپای بدن این عزیز را گرفته!   به خبرنقل شده ازسایت صبح امروز: حسین رونقی ملکی زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین به دلیل عدم رسیدگی پزشکی و از کار افتادن یکی از کلیه هایش و علی رغم هشدار پزشکان روز گذشته دست به اعتصاب غذا زده است. یکی از بستگان حسین رونقی ملکی در گفتگو با خبرنگار «صبح امروز» با تائید این خبر گفت که وی شب گذشته با خانواده‌اش تماس تلفنی گرفته و ضمن اینکه از هشدار پزشکان آگاهی داشته برای «خداحافظی» با خانواده خود صحبت کرده است
حال تورا به انسان بودن هر انسان آزاده، تورا به وجدان هرانسانی که ذره ایی وجدان درون او هست، تورا به هرکس که به مقدس است و مقدس نمایی می کند. خود رابه جای حسین ویا خانواده این عزیز بگذارید، چه حسی پیدا می کنید؟ چه حالی دارید؟ حسین رونقی برای خداحافظی و رفتن به طرف مرگ با خانواده اش تماس گرفته است. آیادر وجود خود ناراحتی و غم را احساس نمی کنید؟ آیا حاضر هستید جای او ویا خانواده او باشید؟
خدمت فعالان سیاسی یا همان دلالان سیاسی،  وخدمت احزاب سیاسی یا همان عذابان سیاسی درود می گویم! و اظهار می دارم شما هنوزاز خواب بیدار نشدید؟ من ترسی ندارم از شما و طرفداران شما عادت کردم که طرفداران متعصب شما ناسزاو شعار می نویسند و برای بنده ارسال می کنند، خواهش می کنم به طرفداران متعصب خود بگویید، درجه ناسزاها وشعارهای خود را بالاتر ببرند!؟ چون دیگر شعله ناسزاها مرا گرم نمی کند. ای احزاب سیاسی یا بهتر عذابان سیاسی که درخواست یک میلیون لایک دادید ومی دهیدبرای رهبرخود، الان وقت آن است غیرت خود را نشان دهید ومحبوبیت رهبران خود را امتحان کنید، همه احزاب از سلطنت طلب ، مجاهد، لیبرال، سبزها خواهش می کنم، از این همه محبوبیتی که ادعای آن را داریدو لایک های میلیونی جمع می کنید، هرکدام از احزاب سیاسی یا بهترعذابهای سیاسی، دعوت به تجمع روبروی زندان اوین کنند. شما که ادعای مدافعان ومحبوبیت  میلیونی دارید، هرکدام از شما احزاب 1000نفرحامی داشته باشید بایدلااقل10000نفردر زندان اوین تجمع کنند! غیرتی از خود نشان دهید. هزاران انسان درآن دخمه هم چون حسین رونقی در حال ذره ذره آب شدن هستند، و حتی از طرفداران خود شما هم درون آن دخمه ها هستند. اگر محبوبیت میلیونی دارید امتحان کنید وباعث سرافرازی ایران و ایرانی شوید، در غیر این صورت ای به ظاهر احزاب سیاسی و درباطن عذابان سیاسی، آن لایک های میلیونی را برسرخود بکوبید! چون جز دروغ ومایه ننگ چیزی نیستید! ذره ذره فعالان ومبارزان در زندانها ی نظام مانند شمع می سوزند و شما در خواب هستید و شعار می دهید. قرار است کی، کجا وبرای چه به کار آیید. برای گرفتن ژستهای سیاسی، عکسهای شب نشینی، و سخنرانیهای پوچ وتو خالی؟
اینجانب به عنوان یک ایرنی، قطره ایی از دریای ایرانیان، خواهش می کنم به هر شکل و به هر صورت اطلاع رسانی کنید، از شیر کردن مطالب تا نوشتن نامه، فرستادن ایمیل، تجمع در برابر نهادهای حقوق بشری وسازمان ملل، برای نجات جان حسین رونقی ها، برای بسیار زندانیان با نام وبی نام این مرزو بوم تلاش کنید. با تشکر از همه ایرانیان آزادیخواه. در آخر میگویم. "آقای حسین رونقی"، من شرمنده هستم! اما این احزاب به خواب رفته را نمیدانم!
گله ای هست,همه با گوش جان گوش کنید.  وان چه در سر داشتید,یک دم فراموش کنید
این گله از همه باشد,گر سخن ساز کنند.  من سخن گویم و مردم,گله آغاز کنید
گله از یار که با دوست وفایی نیستش.  گر که حرفم راست نیست,ای همه فریاد کنید
یاری اندر کس نمی بینم" هم آوایان هوار. این سخن را همه در عمق روان خاک کنید
زنده وپاینده ایرانی و ایران جانم فدای ایران
نویسنده ستار




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر