۱۳۹۱ خرداد ۹, سه‌شنبه

وخامت حال آقای بروجردی و انتقال ایشان به بیمارستانی خارج از زندان



به گزارش دریافتی، زندانی آزادیخواه آقای کاظمینی بروجردی، روز شنبه برابر با 6 خرداد ماه 1391 به علت تشدید ناگهانی دردهای کلیوی به بیمارستانی خارج از زندان اوین منتقل گردید.
لازم به ذکر است دفع سنگ کلیه ی ایشان باعث زخم شدن مجاری ادراری و خونریزی خارجی گردید. بروز این حادثه ی اورژانسی، مسئولین زندان اوین را ناگزیر از انتقال وی به بیمارستانی خارج از زندان نمود لیکن بعد از مراجعه، به بهانه نبود تجهیزات کافی بدون هیچ درمانی به زندان باز گرداندند!

آقای بروجردی که همواره خواستار ارج نهادن به اعلامیه جهانی حقوق بشر توسط دستگاه حاکمه ایران می باشد هم اکنون به دلیل پافشاری بر ایده جدایی دین از سیاست و به چالش کشیدن تئوری ولایت فقیه، ششمین سال محکومیت خویش را بدون برخورداری از حقوق قانونی و انسانی، در اوین، خانه آزادی خواهان ایرانی سپری می کند.
گفتنی است آقای کاظمینی بروجردی به علت تحمل انواع شکنجه های خاموش در زندان، به بیماریهای متعددی چون نارسائی قلبی، پارکینسون، دیابت، دردهای مفرط مفاصل، نارسائی کلیوی و ضعف بینائی مبتلا گردیده است. این در حالی است که مسئولین رژیم همچنان از اعطای مرخصی استعلاجی و درمان جدی وی خودداری می کند.
هواداران این زندانی دگراندیش ضمن ابراز نگرانی شدید نسبت به وخامت حال وی، از کلیه نهادهای بین المللی و سازمانهای جهانی حقوق بشری و همچنین انسانهای آزاده جهت حفاظت از جان ایشان استمداد می طلبند.
سه شنبه برابر با نهم خردادماه 1391 خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر