۱۳۹۱ اردیبهشت ۸, جمعه

"اقایان افزایش طرح امنیت اجتماعی پیش کش، ناامنی اجتماعی را گسترش ندهید.



درودبردوستان. (بنام خداوند جان وخرد  کزین برتر اندیشه برنگذرد)
درتاریخ 8اردیبهشت سال 91 رئیس پلیس تهران از آغاز دور جدید برخورد با بدپوشان، مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش در پایتخت خبر داد و گفت: برخورد با بد پوششی در دو بخش تولید کنندگان واردکنندگان و مصرف کنندگان انجام می شود.  سردار حسین ساجدی  در تشریح: این خبرمطالبی را مطرح کرد که مهمترین آن در زیر آمده است برخوردبا مانکن های لباس های مبتذل از طرح های مورد درخواست مردم است. اجرای این طرح از چند سال گذشته در سطح شهر آغاز شده است و دور جدید اجرای آن نیز بنا به خواست مردم انجام می شود.     دوستان، همانگونه که میدانید. از زمان بوجود امدن نظام جمهوری اسلامی، همیشه از این نوع نمایشها نظام انجام داده. اما  اقایان تابحال انقدر، عقل وفهم خود را بکار نبسته اند که ببینندو بسنجند، این طرحها چقدر باعث امنیت درجامعه شده است؟    چه تعداد، ازجوانان و مردم را به سوی ارمانها واعتقادات خود جذب کرده اند؟    ایا این نوع طرحها سودی برای باز گرداندن مردم ، به سوی نظام داشته است ؟    "اقایان" زمانیکه شما به قدرت رسیدید. چرا چنین بی حجابی، بدحجابی  ویا به قول شما، بی بندوباری، نبود؟    چرا اکثر بانوان، زنان چادر ومقنعه را،خودبدون هیچ زور، و اجباری سر میکردند؟     چگونه مردان لباسهای استین بلند تن میکردند،و اکثرانها ریش گذاشتن را فراموش نمیکردند؟    حال چگونه شده که هرسال به گفته شما بی بندوباری روز افزون میشود؟   حال چرا عبا وعمامه برزمین میکوبید، یقه درانی میکنید؟   "اقایان حکومت که در دست شما بودو در این مدت ازهیچ ظلمی دریغ نکردید، چگونه شده است که هرساعت فریاد از،هجوم فرهنگ غربی دارید؟    مگر شما نمیخواستید حکومت اسلام خودرا صادر کنید؟   چه برسر شما امده است که نه تنها اسلام خود را نتوانستید صادر کنید، بلکه  وارد کننده فرهنگ غرب شده ایید؟   کدام بی بندوباری، بی بندو باری، به خطر افتادن اسلام از مانتو کوتاه پوشیدن است،  یا از گرسنگی وفقر مردم را  به فساد و خودکشی کشاندن؟      چگونه است با بیرون امدن چند تارموی سر یک بانو، اسلام شما میلرزدو فرو میریزد و کار ان شخص، لقب بی بندوباری میگیرد، اما با تجاوزدر زندانها دین شما محکم وپا برجا میماند ولقب استحکام حکومت الهی میگیرد؟   ای  زاهدان بد زهد. وای عابدان بد عبادت با مردم ایران چه کردید  در ظاهر مقدس نماهایی شده اندکه کاسه ایی داغترازاش هستند؟ و درباطن بی اعتقاد به هردین وایین؟  
شما خود را به کوری کری زده ایید. خود میدانید چگونه روزگاری، مردم شما را می پرستیدند، حال بجایی رسیده که لعنت گفتن را هم برای شما کم میدانند!  زمانی که برسر قدرت امدید وعده ایران ازاد و اخرت اباد را دادید. وعده بهشتی را دادید که برای انان اماده میکنید. زنان خود چادر بسرمیکردند ومردان خود لباس استین بلند می پوشیدند، تا از وعده بهشتی که به انها دادید، دور نمانند!  هر کس میخواست سهم بیشتری از بهشت موعود را داشته باشد.  اما افسوس که مردم ساده دل وقتی چشم گشودند دیدند نه تنها بهشتی درکار نیست، بلکه ازایران ازاد واخرت اباد چیزی جز، ایرانی دراسارت شما و اخرتی ویران برایشان  نمانده. مردم دانستند بهشت را به چادرسر کردن، ریش گذاشتن، نماز خواندن، روزه گرفتن.....نمیدهند!  بلکه به انسان بودن، وجدان داشتند، به ضعیف رحم کردند...میدهند.  "اقایان این رفتار هجوم فرهنگ غرب نیست!   این رفتار مقابله ایی دربرابرفرهنگ، عرب پرستی شما است!  اینگونه مردم راهی برای مقابله باشما یافته اند. هرچند تعدادی هنوز شما ، اعتقادات و خرافاتی که برای انها اوردید راباوردارند ، اما اکثر مردم به خصوص جوانان دیگرمیدانند، در وجود شما جز دروغ چیزی نیست. شما این اعتقادات وخرافات را مانند مترسک جلو انسانهای مقدس نما گرفته ایید، انها را از اتش جهنم میترسانید و دعوت به بهشت میکنید، اما در پشت سر هر فساد و چپاولی میکنید، دست به هرجرم وجنایتی میزنید. گویی فداکاری میکنید، بهشت را برای مردم ساده دل نسیه میدهید، ونقد ثروت ایران راچپاول میکنید. شما صحبت از کدام بی بند وباری وفساد میکنید؟ اسلام شما چگونه از یک مانتوی کوتاه، از بیرون بودن چند تار مو،  پایه هایش میلرزد ودرحال نابودی است؟  اما ازتجاوز کردن در دخمه ها استحکام میابد؟  اسلام شما چگونه دینی است که بخاطر فقری که برای مردم به ارمغان اوردید، وزنی مجبور به تن فروشی میشود درحال نابودی است،  اما با رفت وامد کردن سردارن وفرماندهای بلندپایه های در ، روسپی خانه ها، ویران نمیشود؟ چگونه چشم چرانی و هرزه گی دیپلمات وزارت خارجه شما به دختر بچه ها نابود نمیکند این دین را؟  مبارزه با کدام ارازل واوباش میکنید؟  جوانی که از بیکاری وفقر معتاد میشود و به سوی سرقت وباجگیری میرود، خود مقصر است یا شما زمینه تبدیل شدن به ان شخصیت را برای او فراهم کردید؟ شما اگر واقعا قصد مبارزه با ارازل و اوباش را دارید، چرا،جرات جلوگیری از افراد خود سر که با زنجیر وچاقو، در تجمعات به جان مردم می افتند ندارید؟   چرا جلو ارازلی را نمیگیرید که مانند، گُراز، به سفارت یک کشور حمله میکنند و انجا را شخم میزنند؟
در این33سال این طرحها چه اندازه باعث امنیت شده است؟  "اقایان" هیچ اندر هیچ اندرهیچ اندر هیچ امنیتی نداشته!   قبول ندارید. سری به دادگاهها، زندانها بزنید. جای دور نمیرویم همین سال گذشته، چند نمونه از گزارش تجاوز پخش شد، نمونه اش جشن تولدی دریکی از باغهای اصفهان، تجاوز به زنی در کاشمر، تجاورز به زنی در کاشان .....و الان هم جریان ربوده شدن دختران در بوکان سنندج برسر زبانها است. حال می بینید نه تنها امنیت برای جامعه نداشتید بلکه ناامنی را روز افزون کرده ایید.
در اخر مطلبم میگویم. خود میدانید، به اسم مبارزه با ارازل و اوباش ومفاسد، مشغول بگیر وببند مخالفان نظام میشوید، و جو رعب و، وحشت درجامعه راه اندازی میکنید!  و میخواهید زهره چشم ، از ملت بگیرید. اما اقایان باور بفرمایید، نا امنی جامعه ایران شما وحکومت شما است. شما بساط ظلم وجور خود را جمع کنید، بعد ببینید چگونه امنیت برقرار میشود. نا امنی شما هستید که ثروت ایران را به چپاول میبرید.  نمونه اش اختلاس 123میلیارد تومانی محسن رفیق دوست در اوائل دهه 70،   پرونده معاون اول ریاست جمهوری احمدی نژاد، "اقای رحیمی که به پرونده میدان فاطمی مشهور است، اختلاس از مناطق ازاد ارس....نمونه جدیدش هم که قضیه اختلاس 3000میلیارد تومانی است. شما نگران مانتو کوتاه پوشیدن بانو ایرانی هستید؟  نگران بیرون امدن چند تار موی بانوی ایرانی هستید؟  شما نگران فسادهای خود باشید که نا امنی ان بیشتر است. مردم ایران در نظامی زندگی میکنند.  با دزدی یک نان در به در میشی!   بادزدی کلان رهبر میشی!  روزه ات را بخوری ازار میشی!  رای و حق مردم را بخوری رئیس جمهور میشی!  مدرک بگیری بیکار میشی!   مدرک جعل کنی وزیر میشی‍د!    زنا کنی سنگسار میشی!  تجاوز کنی سردار میشی!   شکایت کنی کشته میشی!   اگر بکشی درجه دار میشی!         نا امنی شما هستید!    ارازل واوباش شما هستید!                                              زنده وپاینده ایرانی و ایران جانم فدای ایران
نویسنده ستار


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر