۱۳۹۱ شهریور ۴, شنبه

نظام جمهوری اسلامی به ظاهر شجاع در باطن ترسو.


هربار هرجا  هر  منبري  كه  به  دست سران نظام مي آيد ، از  حكم فرمايي  حكومت  خدا درايران  سخن  مي رانند  به طوری سخن می گویند که گویی ازطرف خدا حکم به حکمرانی دارند وترسي  ازچيزي یا کسی ندارند.  ولي فرق میان گفتار و رفتارشان از فرش تا عرش است! سران نظام هرگونه شعار درباره شجاعت خود می دهند، اما واقعیت چیزی غیر از این است! آقایان از تجمع ،اعتراض که جای خود دارد ازسايه  خود  هم  در هراسند.  ازيك  روز  تعطيل گرفته تا یک جشن واز  كنار هم بودن  مردم در هراس هستند، با کوچکترین اتفاق و سخن از کوچکترین تجمعی دست به هرکاری می زنند، ازقطع وپارازیت اندازی بر روی برنامه های رادیویی و ماهواره ای گرفته  تا پایین آوردن سرعت اینترنت و حتی قطع کردن شبکه اینترنت! این اعمال بغیر از بیرون آوردن ارازل و اوباش خود و به نوعی ایجاد جو رعب و وحشت درجامعه است . با این عمل خودرابطه  مردم  رابادنيا  خارج  قطع  مي كنند  كه  اگر  يكبار تجمعی شکل گرفت بی سرو صدا مشغول به سرکوب معترضین شوندوصداي مردم به  جايي  نرسد.
 حال قرار است اجلاس سران غیر متعهدها در تهران برپا گردد گویی دنیا را بر سر نظام خراب می کنند! تهران را به پادگان تبدیل می کند، بنزین برای خارج شدن از تهران بذل وبخشش می کند یک هفته پایتخت را به تعطیلی می کشاند! خوب این کارها چه معنی دارد؟ معنی آن شجاعت شما است یا ذلالت وترس شما؟ بسیاری انتظار دارند اجلاس غیر متعهدها از ایران درخواست آزادی زندانیان ویا ملاقات با زندانیان را کند! اما دوستان عزیز اول آن که اجلاس غیر متعهدها یکی از اصولش دخالت نکردن در امور داخلی کشور دیگر است. دوم قرار است ریاست اجلاس از مصر به جمهوری اسلامی تحویل داده شود. سوم اکثر کشورهای عضو در این سازمان یا خود نظام دیکتاتوری دارند . چهارم بسیاری از این کشورها خود درفقرو تنگنا هستند وصدایی از خود به اعتراض بلند نمی کنند شاید از خیرات جمهوری اسلامی بی بهره نمانند! این جنبش 120عضو داردو مثلا تعدادی از اعضای این جنبش از این قراراست 1-افغانستان.2-الجزائر-3 آنگولا-4 آذربایجان-5 باهاماس-6 بنگلادش-7باربادوس-8بنیز-9بنین-10 بلاروس-11بوتان-12بولیوی-کامبوج...... و بقیه هم اکثرا در این مایه ها و باید ساعتها وقت صرف کنی نام این کشورها را از روی نقشه پیدا کنی! حال از این کشورها و امثال این کشورها که خود یا در دیکتاتوری ویا درفقروفلاکت بسر می برند چه انتظاری می توان داشت؟ اکثر کشورهای فقیر و عقب مانده که برای چپاول می آیند نه برای تفاهم.
آقایان مسئول نظام آیا همان گونه که می گویید  حكومت شما نظام الهي  است ؟ آيا شما  وحكومت شما  بيمه  امام زمان  كه ميگوييد  هستيد  يانه؟ آيا اين  حكومت خدا است  يانه ؟  پس اگر حکومت شما خدایی است چرا این گونه در ترس به سر می برید؟ چرا این همه دروغ تحویل می دهید که مثلا کشورهای غربی فشار می آورند که این کشورها در این اجلاس شرکت نکنند؟ اول آنکه این جنبش تا زمان وجود جنگ سرد ارزش واعتبار داشت وبعداز پایان دوقطبی شدن جهان واتمام جنگ سرد این اجلاس خاصیت خود را از دست داد. اکثراین کشورها با کشورهای غربی رابطه دارند و رابطه خود را باشما قطع ویا بسیار کم کرده اند! و جزشرکت در این جلسات باشما رابطه ایی ندارندو یکی از نشانه های آن انزوا جمهوری اسلامی در دنیا وتحریماتی است که دیگرخرخره شما را فشار داده. آخرچه  حكومت  الهي  است كه  ازهمه  چيز،  جز فكر وحرف  خودش  مي ترسد ؟ آخر  چگونه  ماموراني  هستيد  كه  ازطرف  خدا براي  خلافت  برمردم آمد يد ؟ اما از هر چیز و هرصدای مخالفی در هراس هستید؟ این چه حکومت خدایی و نظام شجاعی است که همه چيز رابر مردم  بسته است واختيار  زندگي  كردن  رااز مردم گرفته ؟
دلاوران و عزیزان ایران زمین دل بستن به چنین اجلاسی برای دفاع از ما امری بیهوده وعبث است، این ما هستیم که باید با اتحاد و یک دلی صدای خود را در این موقعیت حساس به دنیا برسانیم، دوستان با یکدیگر هماهنگ شویم ودر یک روز و یک زمان برای اعتراض پابه میدان بگذاریم. نهراسیم بین ما وپیروزی دیواری بنام ترس است این دیوار را خراب کنیم تا به رهایی برسیم. منتظر اعتراض این اجلاس ویا هر کشوری به این نظام نمانیم چون از این انتظارها آبی برای ما گرم نمی شود. تهران را خالی نکنیم با وعده بنزین ارزان یا مجانی یک عمر در خفت نمانیم یکبار برای همیشه پا به میدان بگذاریم به دنیاو این اجلاس نشان دهیم این نظام دربین مردم خود ارزشی ندارد وباید برود.
پابه میدان می نهمیم یا از قفس تن رهایی می یابیم یا قفس ظلم را در هم می شکنیم
زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران.
نویسنده سعید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر