۱۳۹۱ مرداد ۱۸, چهارشنبه

آقای خامنه ایی امسال راسال تولید ملی نامگذاری کردیدیا سال ورشکستگی ملی؟



آقای خامنه ای دراول سال چون هرسالهای قبل آمدید و امسال را به نام سال (سال "تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی" ) نامگذاری کردید، هرچند که این نامگذاری هم مانند سالهای گذشته شما جز سخنی گزاف نبود هم چون سال پیامبراعظم، سال امام علی، ......انواع واقسام نام ها که بر سالها می گذارید اما متاسفانه برعکس نام آن سالها عمل می شود! اول به خاطر اینکه با سخن گفتن کاری پیش نمی رود بلکه با عمل کردن به منزل مقصود می توان رسید، بعد گمان دارم که نه لیاقتی در شما سران نظام هست و نه ارزشی برای سخنان شما کسی قائل می شود! امسال را نیز به نام سال  تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردید، البته مثل اینکه هر چه شما بگویید برعکس آن اتفاق می اُفتد! در این33سال هر سال که از لحاظ اقتصای، اجتماعی و سیاسی کشور دربحران بیشتری فرو رفت، اما امسال بعداز فرمایش شما گویی قهر الهی نازل شده باشد انواع کارخانه ها ورشکسته شدندو بسیار کارگران بیکار، سرمایه خارجی سالیان درازی است که از ایران رخت بربسته همان سرمایه های داخلی هم با شنیده شدن و آغاز تحریم ها پا به فرار گذاشتند!از ورشکسته شدن کارخانه ها،پرداخت نشدن حقوق کارگران، بیکاری و اخراج کارگران بسیار می توان گفت ونوشت ونمونه ای چند ازاین وضعیت ورشکستگی ،بیکاری ونگرفتن حقوق معوقه می توان به کارخانه شهاب خودرو، ایران خودرو،شرکت سیمان سازی، کارخانه نیشکر، شرکت تراکتور سازی تبریز، شرکت لاستیک سازی و بی شمار شرکت ها و کارخانه ها را می توان نام بردو این بیکاری چنان وسعت یافته که به صنف کشاورزان ودامداران نیز رسیده! به علت واردات بی رویه محصولات کشاورزی ودامپروری آن هم به نحوه مبادلات کالا به کالا! صنف معلمان که وضعیت انان هم چون اصناف دیگر وضعیت اسفباردارد و از کمی حقوق تا پرداخت حقوق خود گلایه دارند.جواب هر اعتراض وتجمع را هم به بدترین شکل سرکوب می دهید.
آقای خامنه ای امسال دستور تولید ملی چه چیز را دادید؟ تولید ملی بیکاری فقر،نا آرامی در وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران؟ آقای خامنه ای چگونه ادعا دارید در صدد گسترش اسلام هستید که جز فساد و ترور در جهان کاری از پیش نمی برید؟ 1میلیون بشکه نفت مجانی در سال به کشور سوریه می بخشید، که شکم تروریستها پروارکنید؟ اما از وضع نداری مَردم خود غافل هستید؟ آقای خامنه ای آیا شما هم مانند بسیاری از مَردم ایران از به دست آوردن نان خالی هم در رنج هستید؟  چگونه شب راحت سر بربالین می گذارید وقتی که بسیاری از کارگران ایرانی و خانواده آنان گرسنه می خوابند؟ چگونه خود را جانشین خدا می دانید که با اعمال شما و فقری که برای مَردم مهیّا کردید بسیاری از دختران و زنان خانواده ها به تن فروشی روی آوردند وبسیاری از این دختران وپسران از خانواده فراری شده اند و در پارکها وکنار خیابانها می خوابند؟ این تولید ملی شما است ؟ این فلاکت سرمایه داخلی شما است؟ آقای خامنه ایی دو مثال می زنم شاید شرم کنید، البته می دانم چیزی به عنوان شرم در وجود شما سران نیست. اول جوانی به نام بابک معروف به موهاک فردوسی یکی از نخبه ها است که اکنون برکُره مریخ پا نهاد ایشان جز آن اشخاصی بود که از ایران خارج شد و در هنگامی که سخن از خروج مغزها بود برای شما سران باعث افتخار هم این امر بود دو نمونه مثال می آورم از تشویق سران نظام برای فرار مغزها.     آیت الله خمینی: «منافقین هی می‌گویند مغزها دارند فرار می‌کنند. به جهنم که فرار می‌کنند. این دانشگاه رفته‌ها، اینها که همه اش دم از علم و تمدن غرب می‌زنند، بگذارید بروند. ما این علم و دانش غرب را نمی‌خواهیم. اگر شما هم میدانید که اینجا جایتان نیست فرار کنید. راهتان باز است.» (سخنرانی در جماران هشتم آبان ۵۸)
محمود احمدی نژاد:"برخی‌ها با تعبیر غلط از عنوان فرار مغزها استفاده می‌کنند. ما فرار مغز نداریم زیرا می‌بینیم بسیاری از ارزش‌های فرهنگی ملت‌های شرق آسیا حاصل سفر ایرانی‌هاست ....... ما از سفر ایرانی ها به همه جای دنیا حمایت می کنیم" (سخنرانی در جمع تاجران ایرانی در امارات. منبع: آفتاب
آقای خامنه ای الان این نخبه برای کشور دیگر باعث افتخار است و برای شما باید جای شرم باشد، که البته شرمی دروجود شما نیست. اگر این جوان در ایران بود بخاطر مدل موهایش زیر بدترین ناسزاها و ضرب وشتم ها قرارداشت!  آنقدر در منطقه  به قیمت گرسنگی مُردم خود تروریست پروری کردیدکه الان  مَورد تُمسخَر دنیا قرار گرفتید نمونه بسیار جدید آن در واکنش به سفر سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی به لبنان و اظهارات او در مورد سوریه، ولید جنبلاط، رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه این کشور، با اشاره به کمبود و گرانی مرغ در ایران گفته است "بهتر است آقای جلیلی به جای پخش انبار تسلیحات ایران در نقاط مختلف، به مسایل داخلی کشور خود مانند قیمت مرغ و فشار بر مردم فقیر بپردازد چون قیمت مَرغ در ایران از قیمت فرستادن مُوشک برای تروریستها گرانترشده است.
آقای خامنه ای به راستی که جای شرم دارد ونوعی حقیقت تلخ، در زمانی که بیکاری کارگران، مُعلمان ومردم ایران رادارد له می کند وآمار جرم وجنایت وفساد روز افزون است شما هنوزبه فکر سیر کردن شکم تروریستهای حزب الله وحماس هستیدو فرستادن موشک برای نااَمنی در منطقه و اینگونه مورد تحقیر در دنیا قرار گرفته اید! این بذل و بخشش شما به قیمت نابودی صنایع ایران بیکاری گرسنگی، فقروفحشا کارگران ومردم ایران شده است. دیگر نظام پوسیده بشار اسد در حال نابودی است ونوبت شما فرا رسیده، آماده خشم ملت ایران این خانواده ها وگارگرانی که عمری با سرکوب به سر بردند باشید. درآخر مطلبم از تمامی نظامیان از ارتشی و سپاهی درخواست می کنم همچون نیروهای ارتش سوریه در قیام به مردم بپیوندند و ریشه این ظلم را برکَنیم.
زنده وپاینده ایرانی و ایران جانم فدای ایران
نویسنده ستار
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر