۱۳۹۱ شهریور ۸, چهارشنبه

دلاوران عزیزرئیس قوه قضائیه ایی که حامی ودست نشانده دزدان باشد از او چه انتظاری است.



با شروع اجلاس غیر متعهدها وآغاز، ورود، و چپاول مُشتی یاغی از کشورهایی که اکثرآنها به نوعی دارای حکومت دیکتاتوری ویا اکثرآنها بسیارعقب مانده از لحاظ اقتصادی هستند! به طور کُلی و یا اگر نگوییم کُلی بطور شدیدی از مسئله زلزله آذربایجان و عزیزان دلاوری که در کمپ سرند مشغول به فعالیت بودند دور شدیم واین مسئله به حاشیه کشانده شده. درباره برگزاری اجلاس تا الان جز اختلافات بین هیئت های شرکت کننده و یا با اختلافات بین سران نظام مخصوصا با رد کردن درخواست جمهوری اسلامی برای شرکت در اجلاس عدم تعهدازطرف هنیه و قرار به شرکت محمود عباس در این اجلاس نه تنها تا به حال جمهوری اسلامی به دستاوردی نرسیده بلکه دچار خفت بزرگی نیز گردیده.
به تازه گی دوستان ودلاوران کمپ سرند که برای کمک وهمیاری به مَردم آذربایجان برپا شده بود وبا این حرکت کمکهای مردمی بجای رسیدن به دست نظام وارسال آن برای عوامل تروریست خودو حکومت بشار اسد، این کمکهاتوسط فعالین به طور مستقیم به دست مردم می رسید. اما این امر خوشایند نظام نبودهمین امرسبب ساز شدکه با حمله وحشیانه عوامل نظام عده ایی از دلاوران بازداشت شوند و اکنون بعداز7روز از طرف این عزیزان (حسین رونقی، نوید خانجانی، واحد خلوصی، شایان وحدتی، حسن رونقی، فرید روحانی، مرتضی اسماعیل پور، حمیدرضا مسیبیان، علی محمدی، محسن سامعی،مسعود وفابخش، هومن طاهری، دانیال حسنی، بهرام شجاعی ، محمد ارجمندی راد، اسماعیل سلمان پور، محمد امین صالحی، بهروز علوی، میلاد پناهی پور، سپهر صاحبان، امیر روناسی) نامه ای به ریاست قوه قضائیه منتشر شده این عزیزان خطاب به آقای لاریجانی اینگونه اظهار داشتند:  انسان دوستی و کمک به هم نوع امری خداپسندانه و اخلاقی است که صرف نظر از مسایل مذهبی، نژاد، رنگ و قومیت، مورد تائید همگان است. زلزله‌ای که چندی پیش برخی از شهرهای کشور را به لرزه درآورد، بسیاری از هم‌وطنان ما را در سوگ عزیزانشان نشاند و بسیاری دیگر را از خانه و کاشانه‌ی خود محروم ساخت. اما این واقعه‌ی تلخ، باعث شد تا بار دیگر ایثار و نوع دوستی ایرانیان، بر همگان اثبات شود. اکنون نیز خواسته ما نه آزادی خودمان و یا پرداختن به وضعیت بهداشتی و در مانی خود، بلکه ادامه‌ی روند امدادرسانی در بهترین شرایط به مردم آسیب دیده از زلزله و حتی الامکان اعاده‌ی وضعیت معیشتی سابق ایشان است. این بخشی ازبیانیه عزیزان درحبس به خاطر کمک به زلزله زده هاگرفتار شدند.
دلاوران عزیزو مبارزان راه آزادی، دیگر همه عالم وآدم می دانند شما نه برای میل به هوا وهوس ویاغارت وچپاول بلکه برای حس انسان دوستی دست به چنین کاری زدید، سختی را به جان خریدید تا راحتی وآرامش را برای هم نوع خود بیاورید درود برشما وغیرت شما. عزیزان کمک به هم نوع ویا هر موجود زنده ای همانطور که اظهارداشتید هم خداپسندانه هم اخلاقی است و باعث اتحاد وهمدلی می شود. اما آیا سران نظام امری انسان دوستانه وخداپسندانه را قبول دارند؟آیا در وجود آنها چیزی بنام انسانیت هست؟ و این نظام از همین امر همدلی قومیتها درهراس است ! این نظام می داند که با همدلی بین اقوام دیگر جایگاهی نخواهد داشت، به خاطر همین امر است33سال هر کاری می کند تا تفرقه افکنی بین مذاهب و اقوام ونژادهابرپاکند. شما عزیزان حتی در حبس هم به این ارازل نشان دادید که نه به فکر خود بلکه بفکر میهن ومردم میهن خود هستید، و این وظیفه ما است که در این برهه از زمان شما را ازیاد نبریم درود برشما وانسانیت شما. دلاوران عزیزرئیس قوه قضائیه ایی که حامی ودست نشانده دزدان باشد از او چه انتظاری است.
آقای لاریجانی شما که خود حامی و دست نشانده مُشتی دزد هستید از خواندن این بیاینه شرم نکردید؟ گمان نمی برم چون شما وسران نظام شرمی دروجود خود ندارید! شما که برمَسند ریاست قوه عدلیه هستید باید نشان دهید انسان عادلی هستید نه انسانی نا لایق. هر چند در مدت زمامداری شما در این قوه به طور آشکار نشان دادید جز عروسک خیمه شب بازی به دست رهبر و ماموران اطلاعات چیز دیگری نیستید! فساد انواع واقسام سران نظام بالا گرفت شما سخنی نگفتید چون اقوام نزدیک شما تا روئسای شما دست در فساد داشتند، آقای لاریجانی کار این عزیزان که به خاطر دفاع از زنده ماندن عزیزان ایران به کمک آنها شتافتندگناه وجرم محسوب میشود؟ اما کارارازل واوباش نظام برای حمله به این امدادگران و چپاول اموال جمع آوری شده کاردرست وبجا محسوب میشود؟ حتی این عزیزان در حبس هم به فکر خود نیستند بلکه بفکر رسیده گی به حال زلزله زده شده گان هستند!الان نظام در فکر چیست؟آیا به غیراز سیر کردن شکم گرسنگانی که دعوت به ایران کرده ایدودرسروصدای این چپاول هدفی جز بی خبری و به حاشیه کشاندن از احوال زلزله زده گان دارید؟ در سرو صدای برگزاری اجلاس باعث خفه کردن صدای زلزله زده گان شده اید واکنون دیگر سخنی از آن همه عزیزان آواره سخنی در میان نیست! جز دروغ پردازی درباره مهم بودن ریاست شما بر سران عدم تعهد.
در آخر مطلبم این این را بیان می دارم عزیزان ومبارزان میهن برای دفاع از زلزله زده گان جان خود را به خطر انداختند، اکنون ما نباید با فراموش کردن یاد آن عزیران و زلزله زده گان تلاش دلاوران میهن را در بی پاسخ وبی اثر بگذاریم با اتحاد وهمدلی یاد دلاوران این راه را زنده نگه می داریم وبا عث رسوایی این نظام فاسد میشویم
زنده وپاینده ایرانی و ایران جانم فدای ایران
نویسنده سعید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر