۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

آقای خامنه ای شما وبرادران حزب الشیطان درچه خیالی هستید؟



چندی قبل خبر زلزله آذربایجان و ازجمله شهرهای رزقان، هریس غم جانکاهی بر دل ایرانیان درون مرز وبرون مرز نهاد. همانطور که در دفعات گذشته و در زلزله های مختلف ازجمله زلزله بم نظام نشان داد، نه تنها پاسخگو به نیازهای مَردم نیست بلکه کمک های مردمی درون مرز وبرون مرز را هم به یغما می برد. ایندفعه در یک اقدام خود جوش از همه اقشار مردم آماده برای همکاری و یاری رساندن به عزیزان زلزله زده شدنداز جامعه هنرمندان سینما، موسیقی، قشر دانشجوی, فعالان سیاسی .....و انواع گروهای خود جوش تشکیل شد که به این نظام فاسد وتفرقه افکن این پیام را برساند، ایران برای ایرانی است ،حال این در خواست یاری از هرگوشه ایران برای کمک بلند شود همه ایران یک یکپارچه در این راه جان می دهند. این همبستگی و حمایتها به قدری گسترده وباعظمت بود که نظام را به لرزه درآورد. جمهوری اسلامی باداشتن انواع تریبونها وتبلیغات نتوانست به غبار برجا مانده از این اتحاد برسد. و در همین راستا سپاه پاسداران ویا همان قشر متعصب آن حزب الله(حزب شیطان) به فرمان رهبر خود دست به اقدامی ناجوانمردانه زدند! برادران حزب شیطان با حمله ور شدن به کمپ تشکیل شده از طرف فعالین و دستگیری تعدادی از این عزیزان ازجمله   (حسین رونقی - نوید خانجانی - واحد خلوصی - شیما قوشه - شایان وحدتی - میثاق افشار - حسن رونقی - فرید روحانی - مرتضی اسماعیل پور - حمیدرضا مسیبیان - علی محمدی - محسن صامعی - مسعودوفابخش- هومن طاهری - دانیال حسنی - نفیسه سعیدی فرد - بهرام شجاعی - محمدارجمندی راد - اسماعیل سلمان پور - مهدی باغبانباشی - نرگس خیر اللهی - محمد امین صالحی - بهروز علوی - میلاد پناهیپور- سپهرداد صاحبان - اسماعیل رفعتی - حمید رونقی - احمد رونقی - جعفر نظامی - زهرا سیادی - فرزان احمدزاده - ریحانه حسامی - امیر روناسی.) را بازداشت کردند و کمکهای مردمی را سپاه به یغما برد. جای بسی تعجب است در این زمان که کشور خود بخاطر سیاستهای ننگین نظام با تحریم مواجه است و با وقوع زلزله بغیر از نابودی بسیاری از روستاها و کشته وزخمی شدن بسیاری ازمردم، کمبود امکانات و احتمال بیماریهای مختلف بعضی از مراجع تقلید دولتی فتوایی از خود صادر کردند که یک سوم کمکها به زلزله زده گان می رسد و دوسوم آن به نظام فاسد بشار اسد تعلق دارد!
آقای خامنه ای شما ودارو دسته حزب شیطان شما درجه راهی قدم می زنید؟ این راه اسلام وتقوی است که برای مردم جامعه می گویید؟  بشار اسد کیست جز پسر دیکتاتوری بنام حافظ اسد و نزدیک به50سال است برمردم خود این نظام سلطه دارد؟ حال برای بقای خود همچون خون آشامی دست به هر جنایت وخیانتی می زند، دنیا او را محکوم می کند و تنها نظام جمهوری اسلامی است که هر هزینه ای پای این نظام فساد می دهد حتی به قیمت دزدی از مردم کشور ایران! حتی به قیمت دزدی و از بین بردن مردم زلزله زده و درنهایت فلاکت ایران! اخوندهایی که سخن از یک سوم کمک به زلزله زده گان می کنند و دو سوم به کشور سوریه چرا از تاراجی که در این33سال از مردم وکشور ایران کرده اند نمی بخشند؟ شما خود چرا از داراییهای خود و اقوام خود نمی بخشید؟ چشم به کمکهای مردمی که هر انسانی به رضایت اینکه به دست خانواده زلزله زده برسد کمک کرده دارید آیا این عمل شما نوعی دزدی به حساب نمی آید؟ به راستی آقای خامنه ای شما وبرادران حزب الشیطان درچه خیالی هستید؟ دست به هر خفت وحقارتی می زنید که نظام نابود شده بشار اسد را حفظ کنید، چون می دانید بشار اسد نباشد گروهای تروریستی بی جیره ومواجب می شوند و شما دیگر قدرت نا امنی در دنیا را ازدست می دهید؟
آقای خامنه ای ایران برای ایرانی است شما ایندفعه تو دهنی محکمی خوردید! به چشم خود دیدید که بعداز33سال تفرقه افکنی در کشورکار به جایی نبردید وهنوز ایرانی برای هم نوع خود هر تلاشی می کند ومسئله قومیت مطرح نیست؟ در این حرکت از همه قومیتها حضور داشتند کُرد،لُر، بلوچ، بختیاری، فارس.....همه ایرانی بودند یک دل و یک صدا.ترس از این دارید که بعداز بشار اسد با اتحاد ایرانیان نوبت شما برسد؟ ای کسی که خود را تا نیابت خدا بالا بردی و چیزی نمانده ادعای خدایی کنی، این سرنوشت مختوم تمام دیکتاتورها است. به راستی می بینید از چه ابهتی در33سال قبل به چه حقارتی اکنون رسیدید؟ به راستی گمان می کنید بشار اسد مدتی دیگر بماند آیا دیگر کشورش برای فرستادن محموله های موشک واسلحه برای گروهای تروریستی امن است؟ آیا دیگر بشار اسد جایی برای ماندن دارد؟ آقایان مراجع تقلید جیره خوار حکومتی شما که تا این اندازه برای دیگران نسخه تجویز می کنید وفتوا می دهید پس چرا دهانتان رابه گِل بسته اید و سخنی درباره ظلم این حکومت ظالم نمی کنید؟ بخاطر قطع شدن سهمیه مواجب خودو بازاردلالی کالا؟ آیا این چنین مراجع ارزش تف بر زمین انداختن را دارند؟ اکنون که عزیزانی به یاری مصیبت زده گان رفته وبازداشت شده اند چرا خفه شدید و فتوا نمی دهید؟
درآخر درود وسلام می فرستم برتمام عزیزان زلزله زده و عزیزانی که به یاری این ایرانیان دلاور رفتند و سلام ودرود بر آن عزیزان که چه بازداشت شدند و چه در سانحه های تصادف ازبین ما رفتند هرچند با این عمل دستگیری افراد مرگ آن عزیزان هم زیر علامت سوال است! ولی باز از همه عزیزان ایرانی و ماموران سپاه وارتش ونیروی انتظامی می خواهم که به مردم بپیوندند و ببینند این نظام به مردم خود رحم نمی کند، وقت سختی آنها را هم زیر دست وپای خود له می کند. با این مطلب درود و سلام دارم برهمه ایرانیان ومی گویم عزیزان ما پیروز هستیم اگر متحد شویم
زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران
نویسنده ستار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر