۱۳۹۱ مرداد ۱۶, دوشنبه

اُلمپیک در ایران است چشم به کشورانگلیس دوخته ایم!


به نوعی عادت  در دنیا شده تا اتفاق بزرگی پیش می آید اتفاقات دیگر در پشت آن اتفاق مهم پنهان می شوند، ناگهان بعداز پایان آن اتفاق متوجه می شوند چقدر دور افتادیم از اتفاقات مُهمترکه برای ما کوچک به نظر می رسید! این امر دربین ایرانیان بیشتر مرسوم است به خاطر نداشتن تفریح و مکان تخلیه هیجانات خود بیشتر غرق در اتفاقات مَهم می شوند! امروزه مسابقات بین المللی اُلمپیک آغاز شده وتمام نگاه ها به کشور انگلیس دوخته شده، غافل از اینکه اُلمپیک درایران است . آقای سوریان مدال طلا کُشتی می گیرد آقای حمید سوریان بیش از دوسال پیش وقتی مَردم ایران در خیابانها غرقه درخون می شدندو درشکنجه گاها جان می دادند شما دست در گردن احمدی نژاد داشتید! حتی تمام مدالهای خودراتقدیم آقای احمدی نژاد کردید جهت چاپلوسی کردید!  اقای رامین پرچمی هم نمونه دیگری از دلاوران ایران بود که پا به پای مردم به میدان آمده بود.آقای سوریان پهلوان بودن بهتر از قهرمان بودن است. امروز اَلمپیک در ایران است نه در کشور انگلیس! یادمان نرود این مدالها با ارزش هستند اما ارزش دلاوران آزادی ایران زمین از هر مدالی با ارزش تر و خوش رنگتر هستند. مدال اُلمپیک مدال قهرمانی است، اما مدال دلاوران ایرانی مدال پهلوانی است. چشم به بازیهای اُلمپیک ندوزیم وخاطره عزیزان زندانی خود را از یاد ببریم. کار قهرمانان اُلمپیک افتخار دارد، اما کار دلاوران زندانی در ایران ستودنی وجای افتخار دارد! در هنگامیکه چشم دوخته ایم به بازیهای اُلمپیک ودهان باز کرده ایم هورا بکشیم آمار است که به خورد مَردم می دهند! وکسی هم متوجه نمیشود چه شده چون بازی اُلمپیک مُهم است!
خبرگزاری فارس: در معاملات روز دوشنبه قیمت جهانی نفت تحت تاثیر تحریم ایران و نگرانی ها نسبت به کاهش تولید در دریای شمال و آمریکا افزایش یافت و به دلار در هر بشکه به110دلار رسید.  
خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران گفت: گوشت گوساله با قیمت 14 هزار تومان و گوشت گوسفند با قیمت 17هزار تومان از فردا در استان تهران توزیع می شود.
آقایان بشکه نفت چند سال قبل تا 140دلار رسید چه تاثیری به حال مَردم ایران داشت؟ آیا آن زمان هم از ترس تحریم نفت ایران قیمت نفت افزایش یافت؟ چه خیری برسر این مَردم نهاد آن افزایش قیمت نفت؟ جز جیب تروریست ها را پُرکردن ومرَدم را درفقر نهادن؟ جز تورم افسار گُسیخته وگرم کردن بازار دلالی؟ الان به ملت قوّت قلب می دهید که نفت مارا تحریم کردند دنیا ازهم پاشیده شده است؟ والان کشورهای تحریم کننده فانوس به دست به دنبال جمهوری اسلامی هستند؟
گوشتی که قرار بود به قیمت14هزارو 17هزار برسد هنوز آفریده نشده؟ هنوز هم درنمایش های تلوزیونی قیمت را14هزارو17هزار حساب می کنید؟چرا وعده دروغ می دهید امروز از یکی از مناطق می گذشتم جمعیت انبوهی را دیدم در جایی جمع شده اند و همچون کوهی برسر هم سوار شده اند! سر در آنجا راخواندم کمیته امداد خمینی بوداز اول ماه رمضان مشغول تعریف از این مکان شده اند که کمیته امدادخمینی دست بی سر پرستان را می گیرد....خدا شاهد است مرغ بین مدد جویان کمیته تقسیم می کردند آن چنان بوی تعفنی از این مُرغها برخواسته بود که گویی فاسد شده اند اما پیرزن وپیرمرد بخاطر این مُرغهای فاسد به جان هم اُفتاده بودند! حال ببینید که اُلمپیک در ایران است نه در انگلیس! مَردمی که برای گرفتن مرغ فاسد از کمیته امداد دست وپا می زنند از صدها بار دیدن آُلمپیک دیدنی تر است ! البته آن اُلمپیک هم گریه دارد هم خنده اما اُلمپیک ایران فقط گریه دارد.
اُلمپیک که شما قهرمانان ایران شرکت می کنید خود می دانیداز هفت خوان خفت باید گذر کنید و صدبار سر خم کنید پیش هر مقامی و در هر محفلی که خواستند شرکت کنید! حتی اگر محفل تجدید پیمان با آرمان های انقلاب باشد در زمان مبارزه وضرب و شتم مَردم برای تضعیف روحیه مَردم. اما اُلمپیکی که دلاوران ایرانی در آن شرکت می کنند از مسیر سربلندی می گذرد. نه مسیر خفت.
دلاوران وپهلوانان ماآقایان کیوان صمیمی، عبدالله مومنی، آرش صادقی،مهندس حشمت الله طبرزدی، اقای کاظمینی بروجردی ،سعید ماسولی، عیسی سحرخیز .......و بی نهایت زندانی دلاور وپهلوان زن ومرد داریم وبی نهایت شهدای راه آزادی ایران زمین که نام وبرق شجاعت آن ها تا ابد جاودانه است برعکس نام وبرق طلای المپیک که همیشه مانده گار نیست. فقط یاددلاوران و پهلوانان همیشه ماندگار می ماند نه قهرمانان. اکثرزندانیان ایران در بدترین وضعیت وخیم روحی وجسمی هستنداما دلاورانه وهم و پهلوانانه مقابله با ستم می کنند. اَلمپیک واقعی در ایران است نه درکشور انگلیس، اُلمپیک واقعی در کشور سوریه است که با مقابله جانانه مَردم ومبارزان آن کشورنخست وزیر سوریه هم بشار اسد را رها کرد.
خدمت تمام نظامیان ارتش وسپاه اعلام می دارم آن عزیزانی که دست در خون ملت ندارند،اعلام میدارم به مَرم بپیوندید این نظام پوسیده دیگر اعتباری ندارد شیر بی یال ودُم کوپال است وبا نابودی شاگردش بشار اسد، دیگردندانهایش هم ریخته می شود عزیزان ارتشی وسپاهی شما عضو جامعه ایران وایرانی هستید سلاح خود را به طرف ملت خود نگرید که روزی شرمنده شوید به سوی نظام بگیرید که سرافراز شوید.
زنده وپاینده ایرانی و ایران جانم فدای ایران
نویسنده ستار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر