۱۳۹۱ مهر ۲۵, سه‌شنبه

ادعاهای بزرگ اما پوچ وتوخالی.




به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آقای خامنه ای صبح (سه شنبه) در دیدار "برگزیدگان قشرها و صنوف مختلف"، و مسئولان اداری استان خراسان شمالی، خدمت بی منت به آحاد مردم را نعمتی الهی برای مسئولان کشور خواندند و با اشاره به خدعه تبلیغاتی ـ سیاسی رسانه های غربی درباره علت فشارها بر ایران تأکید کردند: بر خلاف دروغهای مکرر غربی ها، ما میز مذاکره درباره مسائل گوناگون از جمله هسته ای را ترک نکرده بودیم که به آن بازگردیم، آنها در واقع تسلیم شدن ملت ایران را دنبال می کنند اما، کوچکتر از این حرفها هستند. حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به پیشرفت خوب در ادبیات مقابله با زورگویان جهانی افزودند: یکی از عرصه های پیکار با دشمنان، عرصه حرف زدن های بین المللی است که مسئولان ما امروز در پشت میز مذاکرات گوناگون و تریبون ها، حرف های پخته، جامع، جالب و درست میزنند. ایشان صهیونیستها را یکی از عوامل نفوذ دررسانه های خارجی دانست و گفت حتی سیاستمداران خارجی را تحت تاثیر خود قرار می دهند.
آقای خامنه ای گویی در پایتخت کم سُخن به گزافه گفتید دیگر در خراسان شمالی دوره اُفتاده اید و صبح ، ظهر، شب مشغول تکرار مکررات هستید! صحبت از دشمنان خیالی، تولید کار خیالی، رشدو شکوفایی خیالی.....و هرچه می گویید جز خیال چیز دیگری درآن نیست! در این مطلبم چند نکته را درباره سُخنان شما بیان می کنم چون هردم از این باغ بری می رسد  تازه تر از تازه تری می رسد! هنوز تحریمانت نفتی درست آغاز نشده ومُهر آن خُشک نشده که تحریم خرید گاز از ایران ممنوعیت سفر به ایران به دلیل بیمه نکردن مسافران از طرف شرکتهای اروپایی اعمال گردیده، اشاره ای به این مطالب داشته باشم.
آقای خامنه ای خدمت بی منت وظیفه تمام مسئولان یک نظام است، البته جز نظامهای دیکتاتوری که گمان می برند کاری اگر انجام می دهند دیگر خدایی باید بر ملت خود کنند! همین گونه که در نظام جمهوری اسلامی برخورد می شود مسئولان خود را به اسم نوکر و در باطن ارباب می دانند! آقای خامنه ای مگر اروپاییان میز مذاکره را ترک کردند؟ مگر از ابتدا پرونده هسته ای ایران در شورای امنیت بود که الان سُخن از زورگویی جهان غرب می کنید؟ شما هستید که چندین سال با مخفی کاری به برنامه هسته ای خود ادامه دادید تا زمانیکه آژانس انرژی اتمی در اوائل دهه80 به این ماجرا پی برد بارها در آژانس مذاکره کردید وقتی آژانس دید باشما به نتیجه در مذاکرات نمی رسد پرونده را به شورای امنیت فرستاد، هر بار با دادو فریاد عده ای را وارد بازی  مذاکره کردید حتی روسیه وچین را دعوت کردید و مذاکرات 5+1شکل گرفت، اما چه فایده هربار مذاکره کردیدو وقتی گذرانده شد و تحریمات روزبه روز اضافه گردید. امروز هم منظور کسی این نیست شما قهر کرده اید از میز مذاکرات منظور این است با این مذاکرات وطولانی کردن آن به نوعی دارید وقت کُشی می کنید. آقای خامنه ای واقعا نظام جمهوری اسلامی به رشد 10برابری که چه عرض کنم صدها برابری در پیشرفت رسیده! پیشرفت در فقر،نقض حقوق بشر، دشمن تراشی، فساد، بیکاری، اعتیاد، خرافه پروری......و بی نهایت اعمال منفی رشد صدها برابری داشتید! پیشرفت درادبیات مسئولان که به حد کمال رسیده ایم جز تحدید کشورها، هذیان گویی وخرافه پروری، ادعاهای بی پایه و اساس بسیار مسئولان کشور در ادبیات بین الملل پیشرفته شده اند، همین حرفهای سنجیده وپخته مسئولان وسران نظام ایران را درباتلاق نیستی فرو برده. همان رسانه ها که می گویید در تسلط صهیونیستها هستند بارها  صدا وسمای نظام از اعمال خشونت بار آنان برنامه پخش کرده، این چگونه رسانه هایی هستند که تحت نظارت صهیونیست هستند و درباره جنایات آنها نیز برنامه پخش می کنند؟ و حال شما چرا در صدا وسیمای نظام خود چیزی جز موافقت با خود را پخش نمی کنید؟
آقای خامنه ای شما وسران نظام سُخن از تعویض  واحد پول بین المللی دلار می کردید، امروز چنان دلار گران شده که کشور ایران جز ارزانترین کشورهای توریستی شده اما به علت تحریم وبیمه نشدن مسافران از طرف شرکتهای مسافربری کسی به ایران سفر نمی کند!
با قطع شدن برنامه های رادیو تلوزیون ایران از طریق ماهواره، شبکه های نظام نیز در لیست تحریمات قرار گرفت و جای تعجب  اینجا است که فریاد از همه مسئولان درآمده که این نقض حقوق شهروندی واظلاع رسانی است، اتحادیه اروپا دارد دفاع از آزادی بیان و دفاع حقوق بشرکذایی خود را نشان می دهد! هرکس به نوعی از مسئولان از سوراخی سر بیرون آورده و داد از نقض ازادی بیان می زنند! اما نمی گویند وقتی خود بر روی شبکه های ماهواره ای در کشور ایران برای مردم خودرا پارازیت می ادازیم آیا نقض آزادی بیان نیست؟ وقتی اینترنت را قطع می کنیم، سایتها را فیلتر می کنیم، روزنامه ها را توقیف می کنیم نقض آزادی بیان وپایمال کردن حقوق شهروندی نیست؟ چگونه برنامه های شما که همه جنبه دفاع از نظام فاسد و طرفداران این نظام هم چون بشار اسد را دارد ویا به ترویج خشونت می پردازد اگر از پخش آنان جلوگیری شود نقض آزادی بیان وپایمال کردن حقوق شهروندی می شود، اما پارازیت اندازی شما بر روی شبکه های ماهواره ای، قطع اینترنت، فیلتر کردن سایتها، توقیف روزنامه ها مبارزه با تهاجم فرهنگی و مبارزه با استکبار می شود؟
آقایان دیگر دست شما برای عالم وآدم رو شده دیگر جای چانه زدن ندارید، حال باید تصمیم بگیرید یا جام زهر را بنوشید که از داخل به جنگ باهم می اُفتید ویا باید منتظر قیامهای سراسری باشید.
زنده وپاینده ایرانی و ایران جانم فدای ایران
نویسنده سعید

http://magalh91.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر