۱۳۹۱ آبان ۷, یکشنبه

آقای فیروز آبادی ،آقای مهدی رستمی و حسین شریعتمداری حتما تیمارستان بروید؟





سرلشکر فیروزآبادی: تا زمانی که مردم آمریکا از حقوق دمکراتیک خود محرومند با آمریکا مذاکره نمی کنیم . رییس ستادکل نیروهای مسلح درباره تبعات رابطه با آمریکا گفت: همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) فرمودند، رابطه آمریکا با ایران، رابطه گرگ و میش است و تا آمریکا آدم نشود، رابطه با دولت آمریکا به صلاح نخواهد بود.
 سعید قاسمی مدعی است که جمهوی اسلامی برای ۱۴۰ کشور پرچمداری می کند و این مساله تاوان دارد. وی می گوید: اگر بخواهیم با دنیا مُچ بندازیم، دلار همان قیمت نمی ماند و این کمترین درگیری است که ممکن است اتفاق بیفتد. سعید قاسمی که از وی بعنوان یکی از هماهنگ کنندگان لباس شخصی ها نیز یاد می شود ادامه داد: مبادا دوباره اشتباه کنیم، ما در شرایط بدر و خیبریم، مبادا فشار بیاوریم که به عقب برگرد. به کدام عقب برگردیم؟ درادامه اظهار داشتند: متاسفیم که تا ۹ ماه آینده باید درد زایمانی را تحمل کرد که یا فرزند خلف یا ناخلفی روی کار می آید.« در حالی که اساس این کشور روی خون» بنا شده است البته ما جان می دهیم و ننگ ملامت نمی خریم
نماینده رهبری در موسسه کیهان که پیش از این حامیان احمدی نژاد بود، با انتقاد شدید از تیم رییس هیات دولت حمایت رهبری از احمدی نژاد را به حمایت حضرت علی از طلحه و زبیر تشبیه کرد. حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان با توجیه حمایت اصولگرایان و اقتدارگرایان از احمدی نژاد طی سالهای اخیر نوشته است: نه فقط خطا نبوده و نیست، بلکه یکی از افتخارآمیزترین ویژگی حزب الله است و به وضوح نشان می دهد، حزب الله فقط در بستر اسلام و انقلاب و خط امام و رهبری حرکت می کند.
سردار فیروز آبادی که هیکل شما نه تنها به سردار نمی خورد بلکه همچون انسانهای عقب مانده ذهنی می مانی که آنقدر برسر جای خود نشسته اند و تکان نخوردند که ورم کرده اند. اما صد شرف به آن انسانهای عقب مانده شما نه تنها عقلی در سر ندارید بلکه ورم شما بخاطر چپاول و خوردن مال حرام است و دروغگویی که در شما جمع شده! شما نگران دموکراسی در آمریکا هستید؟ در آمریکا تمام شبکه های رادیو تلوزیونی خصوصی  مشغول به کار هستند! در ایران شما چند شبکه رادیو تلوزیونی خصوصی مشغول فعالیت است؟ در آمریکا کسی را برای اظهار عقیده ونظرش در زندان نمی کنند، در آمریکا در ملاء عام کسی را برسر دار نمی برند وطناب داری وجود ندارد! حتی در بسیاری از ایالتهای آمریکا مجازات اعدام لغو شده است! درحکومت شما بخاطر فکر کردن مخالف فکر شما زندانها انباشته از زندانیان است. به راستی چگونه می توانید با چنین وقاحتی دروغ بگویید و نقض حقوق بشر را در ایران را نبینید،اما با کمال پرویی نقض حقوق بشر را درآمریکا کشف می کنید. رهبر شما که فرموده رابطه آمریکا ونظام جمهوری اسلامی رابطه گرگ ومیش است  وآن را خلاف دانسته شما میشها چندین باراز جریان مک فارلین تا مذاکره بخاطر افغانستان وعراق بارها به صورت آشکارا ونهان پای میز مذاکره با این گرگ نشستید و آخرین باراین مذاکرات چند روز قبل افشا شد که آقای ولایتی وطائب در پی مذاکرات مخفیانه با دولت آمریکا بودند. آمریکا آدم هست شما گرگهایی هستید که بویی از آدمیت نبردید.
آقای سعید قاسمی فرمانده لباس شخصیهای خودسر،ای انسان بی چاک ودهن که حتی سُخن گفتن شما از بی ادبی آغاز می گردد. شما ادعای پرچمداری 140کشور دنیا دارید 190کشور در سازمان ملل عضو هستند اگر شما پرچمدار 140کشور دنیا هستید پس چطور با دنیا مچ می اندازید مگر مانند لاتهای قدیم بساط قماربازی ومُچ اندازی دارید؟ هرچند طریقه لباس پوشیدن وحرف زدن شما به نوچه های دستمال کش لاتهای قدیم می ماند!  اگر پرچمدار 140کشور هستید چگونه در برابر50کشوردیگر درمانده شدید؟ اولا در موقع جنگ بدر وخیبر پیروزی بودولی در حال حاضر برای شما شرایط نابودی است! شما در شرایط بدروخیبر نیستید، بلکه در باتلاق فلاکت هستید! بله درست می فرمایید خود اظهار داشته اید پایه و اساس این حکومت برخون بنا شده اظهار داشته اید تن به مرگ می دهید اما تن به ننگ نمی دهید، اگر چشم باز کنید می بینید غرق در ننگ شده اید وجرات جان دادن ندارید، فقط با غصب زمام کشور و بذل وبخشش به تروریستها ودیکتاتورها به زندگی ننگین خود ادامه می دهید.
قسمت آخر مطلبم جواب آقای حسین شریعتمداری معروف به حسین بازجو است. آقای شریعتمداری باز به انتخابات نزدیک شدیم و رنگ شما تغییر پیدا کرد! برای نجات دادن رهبری از منجلاب ساخته شده از دفاع بی چون وچرا ایشان از احمدی نژاد دست به هذیان گویی زدید! جریان دفاع رهبری از احمدی نژاد را به مثال طلحه وزبیر بیان کردید! اول آنکه طلحه وزبیر دونفر بودند و قصد خروج از علی را داشتند، اما احمدی نژاد یک نفر بود و قصد دست بوسی رهبر را داشت! دوم آیا علی بخاطر طلحه وزُبیر حمام خون به راه انداخت؟ آیا علی شکنجه گاه را به راه انداخت و دستور شکنجه وقتل عام وتجاوز داد؟ برعکس شما که کار دفاع به اسم حزب الله و درعمل ارازل واوباش را دفاع از ولایت وکاری صحیح می دانید بنده این کار را کاری بسیار خطا و ناپسند می دانم! و پیروی کردن افراد را ازیک شخص همانند گوسفندانی می دانم که سرگله آنها را بُزی می گذارند وهرکار جا که بز حرکت می کند آن گله دنباله رو اوست! این کار عناصر شما نه تنها کار ملی ومیهنی نیست بلکه نوعی فرد پرستی و تلقین کردن بزرگی به شخصی است که لایق آن پست ومقام نیز شاید نباشد! کسانی که به دنبال آبادی کشور خود هستند به دنبال یک شخص نمی دوند بلکه به دنبال اندیشه های صحیح می روند. و خدمت سران نظام اعلام میدارم جای تبریک دارد شما که خود را مدافع حقوق بشر میدانید در دادگاه لاهه به جنایت علیه بشریت محکوم شدید، حال جای سوال دارد! ادعای حقوق بشربرای ملت آمریکا دارید، خود را پرچمدار 140کشور می دانید اما متهم به جنایت علیه بشریت می شوید. واقعا فکر سالمی در سر شما است؟ آقای فیروز آبادی ،آقای مهدی رستمی و حسین شریعتمداری حتما تیمارستان بروید.
درآخر بخاطر اراجیفی که از طرف سه تن از مقامات نظام گفته شده بود نتوانستم هر مطلب را کامل بشکافم، فقط در حد توان خود جواب گوتاهی به گفته های حقارت آمیز سران نظام دادم. اما تمام این گفته ها را اگر بنگرید درهمه چیزی که مشخص است ترس در گفتار سران نظام است که همه آنها به نوعی سعی بر آن دارند فضای جامعه را عادی و قدرت را به طور کامل در دست خود بدانند و به مردم ایران این دروغ را تلقین کنند! اما باز اگر بنگرید در همین سُخنان ترس و دلهره و سُخن از ویران شدن این بنای پوشالی خود دارند. به امید رهایی ایران و ایرانی از چنگال استبداد
زنده وپاینده ایرانی و ایران جانم فدای ایران
نویسنده ستار

http://magalh91.blogspot.com

۱۳ نظر:

  1. ستار عزیز و باشرف-فرزند پاک خاک ایران
    روحت در آرامش و برکت باشد
    انتقامت را خواهیم گرفت,حتی به از دست دادن جانمان باشد

    پاسخحذف
  2. درود بر شرف شیر زن ایران زمین که ستار را جان آفرید

    پاسخحذف
  3. کاشکی یک میلیونیم این جرات و شرافت را هم همه ما ایرانیها میداشتیم تا ما هم به نوبه خودمان دینمون رو به ایران و به نسلهای دیگر این آب و خاک ادا میکردیم ! ما همه خودمان را در این غم دردناک با خانواده ستار شریک میدانیم . ستار جان شیر مادرت حلالت و روحت شاد باد.

    پاسخحذف
  4. درود بر خون پاکت ستار
    ملت ایران حالا حا لاها خواب هستند
    مرگ تو هم بیدارشون نکرد، ایران واسه بدست آوردن آزادی باید خیلی ستارها و نداها رو از دست بده تا آزاد بشه، انوقت آزادی نصیب کی میشه
    کسایی که هیچوقت معنای آزادی رو نمیقهمند چیه
    ملت ایران بخوابید خوب و عمیق حالا حا لا ها باید بخوابید وقتی بیدار میشید که همه شرفتونو به باد بدید

    پاسخحذف
  5. حالا چون مرده من چیزی نمی گم ولی خدائیش خودتون کلاه خودتونوقاضی کنید ومنصفانه نگاه کنید آیا آزادی بیان این است که یک وبلاگ نویس در پیت ویک کارگر ساده هرچند قاونونا وعرفا وشرعا حق اظهار نظر داشته باشد به یک سردار مملکت بگوید مال حرام خور دیوانه و...... من بودم نه تنها ایشونوزندان نمی بردم بلکه دردم اعدامش می کردم
    درود به شرفت
    شرف به درودت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اين همون درسي كه تو كتاب ديني ياد گرفتي؟
      داستان امام موسي كاظم و مردي كه بهش دشنام ميداد و بعد عيادتش رفت يا عيادت پيامبر از كسي كه هرزوز خاكروبه رو سرش ميريخت
      تازه ستار ازاد مردي هست كه انچه واقعيته ميگه
      متاسفم كاش مغول به ايران حمله ميكرد بجاي امثال شما به اصطلاح مسلمان

      حذف
    2. دیوار ساکته مِن‌بعد تو جای دیواری

      حذف
  6. دنیایی که انسان ناگزیر باشد
    برای اثبات ناچیزترین حقوق خویش،
    تا حد مرگ سرود بخواند،
    دنیای بسیار زشتی است،
    دنیایی وارونه با مفاهیم وارونه.
    "شاملو"
    براتون متاسفم آقا رضا یکم بیشتر به دنیایی که توش زندگی میکنین نگاه کنین

    پاسخحذف
  7. آقای رضا اتفافا این که چطور مرده را باید بیایی و بگویی ... نه این که با یک قسمت از تاریخ کاری نداشته باشی و بخوای بر اساس چیزهایی که دوست داری قضاوت کنی... اگر این مسئولینی که دوست شان داری در برابر اظهار عقیده دیگری شکنجه و مرگ در نظر می گیرند، همون چیزهایی که ستار در موردشون گفته که هیچ هزاران صفت وحشتناک تر هم لایقاشان است.

    پاسخحذف
  8. تخم نمی کنم نظر بدم.پلیس فتا حالت چطوره؟

    پاسخحذف
  9. درود بر شجاعتت ستار .من یک مبارزم ولی اقرار میکنم من وامثال من هیچ وقت مثل تو نبودیم واسه همینه که نظام استبدادی سرپای خود هست قابل توجه اونایی که وقتی پلیس دختری را میگیرد بجای اینکه زدستشون بگیرن میگن ولش کن ولش کن چقدر فاصله هست برانداز تا برانداز .ستار خاهر مادرحکومت رو قاییده.
    خال لب مه رویان سیاه .خال غلام هندی سیاه
    این کجا وان کجا ستار کجا و ما کجا التماس تفکر.

    پاسخحذف
  10. چقدر حرفایی که میزدی درد ناک بود😔 و دردناکتر اینکه معلوم شد تک تکشون درست هستند

    پاسخحذف