۱۳۹۱ مهر ۱, شنبه

آقای احمدی نژاد چرا نیویورک! شما وسران نظام جایتان باید تیمارستان باشد!



به علت تعدادی از سخنان سران نظام وتکراری بودن سخنان احمدی نژاد، هنگام عزیمت به نیویورک در این مطلب انتقادی به چند سخن سران نظام می کنم.ابتدا به مُناسبت باز گشایی مدارس معاون تربیتی آموزش وپرورش آقای هژیری  گفته دانش آموز دختر باید باحجاب باشد. آقای هژیری منظورتان از حجاب چیست؟ چادرومقنعه به سر کردن اما نییت پلید داشتن؟ یا لخت وعریان بودن اما دلی زلال وشفاف داشتن؟ جای تاسف دارد معاون تربیتی اموزش وپرورش یک کشور اینگونه با سُخنان خود به روحیه بانوان ایرانی ضربه بزند33سال است به زور چماق برسر بانوان چادُرومقنعه کردید الان کجاهستید؟آیا ریشه فساد با پوشیدن چادرومقنعه خُشکید یا الان فسادی نهان همچون سرطان در تمام جامعه رخنه کرده؟ حجاب به داشتن پوشش نیست چون به جای چادر حتی اگر کسی را در گاوصندوق بگذارید،وقتی بخواهد عمل خطایی انجام دهد در پوشش همان حجاب انجام می دهدوبرعکس آن هم کسی که نخواهد عمل خطایی انجام دهدبا هرنوع پوششی از خود محافظت می کند. مثلا سفیر نظام دربرزیل یکی از مومنان نظام بود چنان فضاحتی به بارآورد. حجاب به داشتن چادر ومقنعه نیست به داشتن نیت ودل پاک است. هرچند شما سران نظام همه را مانند خود هوسران می بینید، کافرهمه را به کیش خود پندارد.
آقای سردار جعفری یکی دیگر ازعوامل نظام که بخاطر عقب نیفتادن از غافله توهم زده گان همچون فیروزآبادی، وحیدی وبقیه سران نظام درسُخنانی اظهار داشته: فرمانده كل سپاه پاسداران با تأكيد بر اينكه حوادث امروز نسخه به روز شده از حادثه جنگ هشت ساله است، گفت اگر دقت كنيم حوادث، امدادهاي الهي و دست غيب الهي در جاي جاي جبهه در آن دوران را مي‌بينيم. ایشان از داشتن تجهیزات پیشرفته نظام گفته.آقای سردار جعفری سُخن از کدام امداد غیبی درجبهه ها می کنید؟ شما8سال خون مردم این وطن را برای قدرت طلبی برزمین ریختید، بازار دلالی اسلحه برای امثال سران نظام وفرمانده هان سپاه راه اندازی کردیدبه اسم دفاع از اسلام! حال صحبت از کدام امداد غیبی والهی می کنید؟ نکند نوشیدن جام زهر را می گویید؟ اگر این منظور سُخن شما باشد بنده کاملا موافقم چون این نوشیدن جام زهر هم شکست سیاست صادرات انقلاب شما رابعد از8سال برملا کردو هم به ریختن خون عزیزان دو کشور وآواره گی مردم دوکشورپایان داد. تجهیزات پیشرفته که می فرمایید اکثرا خرید از روسیه است و بعضی از انها بهینه سازی شده، در ضمن قذافی, میلوسوویچ ، صدام،هیتلر......هم تجهیزات فراوان داشتند عاقبت آنها را سرمشقی برای اینده خود بگذارید! بدانید داشتن سلاح قدرت نمی آورد حمایت مردمی است که درهزاره سوم قدرت می آورد، آن زمان که داشتن سلاح باعث قدرت بود عصر جاهلیت وزورگویی بودنه الان که عصر دیپلماسی وگفتگواست. هرچند شما سران در تخیل جاهلیت هستید و سُخن شما چون حکومت شما با زورگویی است.
حجت الاسلام محمد جباری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر گفت مرمت، بازسازی، عمران و آبادانی امامزاده‌های منطقه ارسباران و به منظور ترویج فرهنگ گردشگری دینی و جذب گردشگران و علاقمندان به مسائل معنوی و فرهنگی را از اولویت کاری این اداره در سال جدید عنوان کرد! واقعا جای تعجب دارد الان که در همان مناطق مردم براثر زلزله بی خانمان هستند ودرچار انواع مشکلات ازجمله گرسنگی ومریضی شده اند،اکنون آقایان مشغول بازسازی قبرستانها هستند!آقایان اگر زلزله خشم خدا است پس چرا این خشم خانه خود را هم ویران می کند؟ خانه خود که هیچ خانه کسانی که می گویید دوستدار خدابودند ومعصوم بودند وواسطه برای استجابت دعاهای مردم از طرف خدا می دانید ویران می کند؟ در این روزها که مردم آن خطه از ایران دربدترین شرایط هستند وعزیزانی که برای یاری آنان شتافتند درزندان بسر می برند! نجات جان انسانهای زنده ارزش دارد یا آبادکردن قبرهای ویران شده؟ هرچند اگردرباطن این قضیه راببینیم اول اینکه باز مردم را بسوی خرافه ودرخواست ازاین اماکن بجای درخواست از نظام سوق می دهید ودلیل بعدی این مکانها رابرای جمع آوری پول به نفع نظام بنا می کنید! اُف برشما باد که تا این اندازه بی رحم هستیدهم جان مردم را می گیرید وهم ایمان مردم رابه باد می دهید.
آقای احمدی نژاد باز سُخنان تکراری همیشه وهر ساله خود را اظهار داشتید سُخنانی که دیگر رنگ باخته هم چون کهنه پارچه پوسیده ومچاله شده. اما آقای احمدی نزاد احساس نمی کنید با بودن شما و این همه سران خیالپردازو دغل باز راه دوری تا نیویورک می روید، و راه تیمارستان مناسب تر بود؟ وقتی شما آن همه در خیالپردازی هستید، وزیر دفاع ، فرمانده نیروهای مسلح ، فرمانده سپاه وبسیاری از سران در خیالپردازی باشند نه درفکر سیاستمداری، دیپلماسی ورفتن به سازمان ملل آنهم سازمانی که خود شما ونظام آن راقبول نداریدو قطعنامه های آن را کاغذپاره می دانید!آیا بهتر نبود بجای رفتن به سازمان ملل با تمامی سران خیالپردازبه تیمارستان می رفتید؟
درآخر باز از همه آزادیخواهان استدعا دارم در راه مبارزه با این نظام فاسدذره ای کوتاه نیایید، روبروی سازمان ملل با تجمع خود فساد این نظام بی کسی مردم ایران را فریاد بزنید، امید و دلگرمی برای مردم داخل ایران شوید و یاد عزیزان به خون خفته راه رهایی میهن وزندانیان سیاسی باشیم. بدانیم آنها به خاطرآگاهی رسانی به ما و رساندن صدای بی کسی ما به جهانیان در خون خود غلطیدند و یا در زندان بسر می برند، بدانیم با اتخاد ریشه این نظام فاسد را از بیخ وبُن برمی کنیم.
زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران
نویسنده شهاب
http://magalh91.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر