۱۳۹۱ شهریور ۳۰, پنجشنبه

آقای احمدی نژاد شما خودرا علامه دهر می دانید، نه جام زهر.



این روزها کم کم به برگزاری نشست سازمان ملل نزدیک میشویم، به همان اندازه کم کم حرفها، شُعارها از گوشه وکناربه گوش می رسد واز قضا که در این اجلاس رهبران کشورها دنیاشرکت می کنند، در نظام جمهوری اسلامی رهبرنظام از جای خود تکان نمی خورد، گویی اگر پایش را از کشور بیرون بگذارد خیروبرکت از ایران رخت برمی بندد ونصیب انسانها ودولتهای مستکبر میشود! به همین دلیل و بخاطر کسب سعادت نکردن سران مستکبرازمقام رهبر نظام، که در جمهوری اسلامی نقشی همه کاره درپشت پرده دارد، اما درآشکار نقش یک پیرومُرشد را بازیگری می کند. ریاست جمهوری که به قول آقای خاتمی ریاست جمهوری را گاریچی می دانددر این اجلاس شرکت می کند. از قضا مدت 8 سال است انسانی دروغگو وخیالپردازبنام احمدی نژاد گاریچی این نظام گردیده و هربار با رفت وآمد خود در سازمان ملل جزننگی برای نظام جمهوری اسلامی نمی آورد! حال که وقت نزدیک شدن به برگزاری اجلاس شده آقای احمدی نژاد مشغول صحبت شدندو باز سخن از داشتن راهکار برای حل مشکلات دنیا می کند. به نقل از خبرگزاری ایسنا اظهار داشته: احمدی نژادبا اشاره به سخنراني‌اش در مجمع عمومي سازمان ملل متحد گفت:‌در اين سخنراني به بيان مواضع جمهوري اسلامي ايران در مورد مسائل جهاني و مشكلاتي كه اكنون در عرصه جهاني شاهد آن هستيم مي‌پردازم و راه‌حل‌هاي برون‌رفت از آن را ارائه خواهيم كرد. وي با بيان اين‌كه امسال سال آخر است كه به عنوان رييس‌جمهور در اين مجمع شركت مي‌كنيم، افزود :‌ از حضور چندساله‌مان در اين مجمع جمع‌بندي خواهيم داشت و همانطور كه گفتم براي برون‌رفت از مشكلات كنوني جهان راه‌حل‌هايي را ارائه خواهيم داد. وی از دیدارهای دوجانبه ازجمله دبیر کل سازمان ملل خبردادو اظهار داشت. احمدي‌نژاد همچنين در پاسخ به سوالي درباره اظهارنظر اخير يكي از مقامات سابق كشورمان در مورد ممكن نبودن ایجاد دو میلیون شغل با رشد اقتصادی فعلی گفت: به نظر شما من باید در مورد هر اظهارنظری که در این کشور می‌شود، پاسخگو باشم؟ ان‌شاءالله در نشست خبری به تمام این شبهات پاسخ خواهم داد.
آقای احمدی نژاد شما هر سال که چه عرض کنم در هر سخنرانی  در هر محفل ومجلسی درایران و 7بار سفر به سازمان ملل سخن از راهکار برای رفع گرفتاری مُعضلات دنیا را داشتید. اما در سخنان سازمان ملل ویا هرجا سُخن گفتید کسی نداند شما ریاست جمهور هستید حتما شما رابا مُلایی برای روضه خوانی اشتباه می گیرد! شما جز سُخن گفتن وموعظه کردن به تقوا وخداپرستی چیزی نمی گویید! چیزی که خود به آن اعتقاد ندارید وعمل نمی کنیدوجزدروغ سخنی نمی گویید! شما هرتریبونی حتی تریبون سازمان ملل را با منبرروضه خوانها اشتباه می گیرید وجای تاسف دارد. کدام راهکار را می دهید 8 سال است به ملت ایران وعده دادید و ضعیت اقتصادی ایران را از خرابی به آبادی برسانید، نه تنها این کار را نکردید هرچه دزدو یاغی بود همراه خود وارد نظام کردیدو اقتصاد خراب رابه ویرانه ای تبدیل کردید! شما که در نگهداری اقتصاد ایران هم چون خر درگل مانده اید راهکار برای مُعضلات دنیا پیش کش مُعضلات بوجود آورده در ایران را با راهکارهایت به نابودی نمی رساندی .
می خواهید گزارش از جمع بندی چندساله در این مجمع را بدهی؟ چه داری بگویید؟ می خواهی بگویید بار اول در سازمان ملل جو این سازمان مرا گرفت و هاله ای از نور اطراف خود دیدم؟ می خواهید بگویید قطعنامه های سازمان ملل و سازمان امنیت را کاغذ پاره می دانیم؟ می خواهی بگویید سازمان ملل  را نهادآمریکایی, اسرائیلی, انگلیسی می دانیم اما با ذوق وشوق در مجمع شرکت می کنیم؟ در دیداربا آقای بانگی مون چه می گویید از تحریف سخنان ایشان درایران هم می گویید؟ از اجازه ندادن نظام برای دیدار با زندانیان سیاسی و خانواده آنان؟ آن گاه باکمال بی شرمی از آزادی، رعایت حقوق بشر،آزادی ادیان، نبود همجنس گرا و....هزاران دروغ را باز تکرا می کنید ونام آن را اعتقاد ، رو آوردن به تقوا الهی می دانید؟
آقای احمدی نژاد در مورد به وجود آوردن هرسال 2میلیون شغل که در8سال وعده دادید، شما فرموده اید به نظر شما بنده درباره هر اظهار نظری پاسخگو باشم؟ آقای احمدی نژاد شما خودرا علامه دهر می دانستید، نه جام زهر. شما درباره هر اظهار نظری لازم به پاسخگو بودن نیستید، اما درباره دروغهای خود و سخنان خود بایدپاسخگو باشید شما وعده بوجودآوردن هر سال دومیلیون وپانصدهزار شغل را دادید، شما هر سال خبر از نابودی بیکاری برای سال آینده دادید، شما سخن از خانه دار شدن مستضعفان کردید، شما خبر از خودکفایی کشاورزی می دادید......شما 8سال دروغ ودغل تحویل مردم دادید! شما سخن از حذف یارانه ها زیر نظر امام زمان دادید،شما از بابرکت بودن این پول گفتید، چون فرمودیدپول امام زمان است ، وهزاران دروغ دیگر، حال نمی خواهید جواب دروغها ویاوه های خود را بدهید؟  شما خود رانوکر مردم می دانستید حال این نوکر نمی خواهد بگوید چگونه توانسته اقتصاد کشور را با نفتی بشکه140دلارنابود کند؟ نمی خواهید بگویید آن شغلها درکجا درست شده واین همه ورشکستگی و بیکاری کارخانه ها وکارگران چگونه بوجود امده؟ هرچند شما هم چون رهبرنظام خود را علامه دهر می دانید و درباره هرچیزی نظر می دهید. اما قرار نیست درباره وعده این همه دروغ اظهار نظر نکنید؟ آقای احمدی نژاد این بار هم به سازمان ملل می روید و چون سالهای قبل برای صندلیهای خالی سُخن می گویید، دیگر دنیا می داند نظام شما رو به زوال است وارزشی برای مردم جامعه خود ندارید. آقای احمدی نژاد شما وسران نظام روزی باید در دادگاهای عادلانه در برابر میلیونها ایرانی سخن بگویید آن روز دیر نیست
زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران
نویسنده شهاب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر